Kellan pratar om vad han gör på fritiden i Baton Rouge

"Jag älskar Baton Rouge", den lustiga Lutz, som arbetat med filmen The Killing Game i stan, berättade på DVD releasefest sponsras av Eclipse tuggummi. "Det var inte så kaotisk då som nu med alla Twilight rösterna här. Jag är färdledare för mycket av min sina kollegor. "

Omfattar all kaos, medger Kellan han utsätter sina vänner för att en av hans favorit hobby: "Jag älskar att bowla," den Twi-stud "fessed. "Det finns några riktigt bra bowlingbanor. Och det finns en plats som har mini gokart. "

[...] "Ashley [Greene] har varit min bästa vän för alltid, sade han. "Det är verkligen häftigt att arbeta med en bästa vän du redan har de kemi-du redan har anslutningen."


De är översatt på google translate så kan vara lite konstigt formning :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0