Ashley, Joe och Jessica Szorh på Parkers Game

Klikkaa kuvaa nähdäksesi se täysikokoisena

 

"En av mina bästa vänner är från Wisconsin så jag har alltid hört om att se en match på Lambeau Field, speciellt dagen efter jul," Ashley Greene sa. "Vi pratade om hur fantastiskt och roligt en resa här skulle vara så vi gjorde det möjligt."

Trots Joe Jonas är pro-Giants, kunde han inte tro fläkten stöd som ges till Packers.

"Det är fantastiskt hur stödjande och engagerade fansen är här," Joe Jonas sa. "Att se allt som Green ute är otrolig. Och arenan är helt fantastisk. Jag tror att det sätt som de har byggt det och har hållit det klassiskt utseende är verkligen trevligt. "

Greene njöt också ikoniska stadion hon har hört så mycket om men medgav att sitta utomhus i kylan är inte för henne.

"Arenan är awesome," Greene sa. "Vi gick ner till fältet innan spelet och fick se laget komma ut, och det var riktigt snyggt. Jag växte upp såg och min pappa är ett stort fotbollsfan så det är alltid trevligt att komma någonstans så här och se kamratskap.Alla här är så hängivna, även i denna kyla. Vi var ute i 20 minuter och det var länge nog. Men bara för att se hur packad det blir här, även när det är kallt ute är fantastiskt. "

Också gå Greene och Jonas var Wisconsin infödda Jessica Szohr. Och trots bor i Wisconsin hela sitt liv hade hon gjort aldrig vandring för att Lambeau Field innan.

"Detta är första gången jag någonsin varit på Lambeau eller en Packers spel och jag har bott här hela mitt liv," Jessica Szohr sagt.

"Jag har haft familjemedlemmar med säsongsbiljetter men jag också bara sa att jag ska sitta hemma och titta på det, men nu här, är det vansinnigt. När vi kom ut från hissar och såg en jätte Vince Lombardi affisch och det är bara overkligt. Jag vet inte hur annars att sätta känslan i ord.

"Jag vill komma tillbaka nästa match och kanske prova sitta ute, men detta har varit otrolig. Det är häftigt att vara här med mina bästa vänner och min familj, jag älskar det. "





Källa: http://ash-greene.org/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0