Ny interju med Ashley

Den 23-årige, som spelar Alice Cullen i Twilight filmerna, krediter hennes familj för att hjälpa henne stanna jordat trots mega-succé av rösträtten.

"Nyckeln till att klara av sånt är att ha en sammansvetsad familj, och en riktigt stabil grund och riktigt stark grupp av människor omkring mig, eftersom i slutet av dagen de är de människor som känner mig, de är de människor Jag umgås med, att hålla mig på rätt spår, "Florida-native säger.

"Jag pratar med min mamma varje dag, hon slags vet allt som händer i mitt liv. De är (familj) awesome, jag är verkligen glad att ha dem."

Celebrity status verkligen inte få henne ur sysslor.

"Jag lagar mat och städar med min mamma, säger hon. "Vanligtvis när jag går hem, har vi inte lämna huset, får vi soffan som en familj och titta på film.

"Mina föräldrar har en otrolig trädgård, det blev palmer och vi är vattnet, det slags fantastiskt, säger hon. "Varje gång jag åker hem det är verkligen avkopplande."

Greene, som dejtar Joe Jonas, har en strikt fråga inte, berätta inte politik med hennes familj och vänner när det kommer till skvaller.

"De är verkligen respekt för mitt privatliv, även om det är i tidningarna ... de inte fråga mig saker, vänta de tills jag kommer till dem, så om jag vill prata med dem om det, då kommer jag att . Om jag inte gör det kommer de inte frågar, eftersom det är trevligt att ha någon känsla av normalitet ", säger hon.
Greene har gjort ett tillfälligt flytta från vampyrer och varulvar till en värld av mode, värd för en TV-special Fashion Forward: Att göra det.

Greene intervjuer och kommande designers som gör sin prägel på modet.


The Twilight Saga: Eclipse är ute på DVD och Blu-ray. Den dubbla skivor och Blu-ray versioner har borttagna scener, docos och mycket mer.




















Källa :http://www.heraldsun.com. http://ash-greene.org/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0