Vad kellan letar efter i en kvinna

Kellan och AnneLynne McCord har ju som sagt gjort slut. På en interju i E!online och sagt såhär:


"I want a normal girl...It's funny to say that but where I live and what I do it's hard to find someone who knows who they are. It's a dog-eat-dog world, Hollywood. I just want someone who can bowl, throw a football, and likes to be athletic. And really just loves life and is happy and smiles. It's tough to find someone who can take a time out and just live."

på svenska:


Jag vill ha en normal tjej ... Det är roligt att säga det, men där jag bor och vad jag gör det är svårt att hitta någon som vet vilka de är. Det är en hund-äta-hundvärlden, Hollywood. Jag vill bara någon som kan skål, kasta en fotboll, och gillar att vara atletisk. Och verkligen bara älskar livet och är glad och ler. Det är svårt att hitta någon som kan ta en time out och bara leva.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0