Kellans hundkampanj

Twilight stjärnan Kellan Lutz har alltid varit mycket högljudd om sin kärlek till undsättning valpar Kola och Kevin. Men nu är skådespelaren tar orsaken till djur antas till en nationell plattform, som fungerar som PETA: s senaste talesman i deras "Adoptera,köp inte"-kampanjen.

Skjuten av kändisfotografen Collin Stark, har annonsen Lutz poserade med sin första hund, Kola. "Hon är min bästa vän, säger han till PETA i en exklusiv intervju. "Det finns ett oräkneligt antal djur där ute. Det är vårt jobb att ta dem under våra vingar."

Lutz förklarar att han hittade Kola i ett härbärge, hopkrupen och rädd på baksidan av en bur. "Jag rörde vid hennes tå och sa" Hej, vad heter du? " Minns han. "Hon talade till mig." Varnade för att hon var en avdragare, beslutade Lutz att gå henne ändå, och visste då att han hade hittat en. "Från den dagen, jag älskade henne, säger han.

FIRST LOOK: Kellan Lutz & Dog Kola's Pet Adoption Ad

naaww va söt ahn är då han sköter om hundar :)


källa:http://www.peoplepets.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0