Cosmo delar med sig hur de fixat Ashleys hår :)

 

Jag är spännande att prata med dig om Cosmopolitan locket jag gjorde med min tjejAshley Greene för tidningens januari 2011 frågan. Första, artighet av den oefterhärmligakändis kolorist Jason Backe är stjärnan hår mörkare, vilket ger en kvav ett körsbär koksvibe. , eftersom detta är Cosmopolitan, handlar det om sexy, sexy lås och det bästa sättet att få det är längd. Vi matchade utvidgningar av sin nya skugga, men lite mörkare. började vi med en stor blow-out med min Bygg-it föning Spray. Därefter använde jagen stor locktång att styla henne man.

Dock har Cosmopolitan faktiskt bytt upp sig som de gör sina covers. Vi behöll håret litemindre stor än ush. Jag trodde att Ashley skulle se fantastisk med en långsida del, så vigjorde upp det på det sättet, och naturligtvis anställt en vindmaskin. Effekten? Stor, meninte lika stor som den tidigare Cosmopolitan täcker. De vill förändra sina estetiska, mentydligen är de till att göra det långsamt. Det är ett maratonlopp, skönheter. Inte en ras.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0