En tjej träffa Ashley och Joe :)

Hej :) Ett fan träffade Joe och Ashley på deras hotel i Disney World :)
på engelska:  I met Joe Jonas and Ashley Greene on December 29, 2010 at my hotel in Disney World! They were so nice, I saw them walking onto the elevator and I ran over and said 'Joe! I'm so sorry to bother you guys but can I please take a picture with you!' He said 'Yeah sure, come stand in the middle of us!' They were standing there for about two minutes because my dad couldn't find the camera and I kept saying 'I'm really sorry!' and Joe kept saying 'no it's fine don't worry!' Ashley didn't really say anything but when I was walking away Joe said 'Enjoy the rest of your vacation and Happy Holidays!' - Nikki
på svenska: Jag träffade Joe Jonas och Ashley Greene den 29 december 2010 kl mitt hotell i Disney World! De var trevliga, jag såg dem in i hissen och jag sprang över och sa "Joe! Jag är så ledsen att jag stör er, men jag kan gärna ta en bild med dig! "Hansa "Ja visst, kom stå i mitten av oss!" De stod där i ungefär två minuter, eftersom minpappa inte kunde hitta kameran och jag fortsatte att säga "jag är verkligen ledsen!"och Joe fortsatte att säga "nej det är bra oroa dig inte!" Ashley egentligen inte säganågot men när jag gick bort Joe sa "Njut av resten av din semester och HappyHolidays! - Nikki




Källa
ohh ja skulle också så gärna villa träffa dem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0